Nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Nog 3 nachtjes... - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Nog 3 nachtjes...

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

01 Juni 2010 | Nederland, Munstergeleen

Ja, het komt steeds dichterbij! Over 3 nachtjes is het zover. Vrijdagmiddag om 14.45u vliegen we naar Bangkok vanaf Schiphol. De avondklok in Bangkok is ook opgeheven en het lijkt nu wel weer rustig daar, gelukkig.
De laatste werkdagen zijn gemaakt en de koffers zijn al van de zolder.
We gaan met de trein naar Schiphol, waar we worden opgevangen door een reisleider. Ons reisgezelschap bestaat uit een groep van 16 personen. We zijn benieuwd...

Tot tot volgende keer,
Guus en José
:SMS update:: 5 juni 2010 :
Hoi allemaal we zijn goed geland het is hier heel vochtig heet,smoggie,erg groot en druk,vriendelijke mensen,veel kleine kraampjes,grote hotels,eten op stoep,dammen met bierdopjes op straat rommelig en doorelkaar verkeer van auto's brommers tjoek tjoek's .Vanmiddag hebben we gegeten in t hoogste hotel van bangkok.Nu even uitrusten en straks boottocht op rivier bangkok by night.Veel groeten uit bangkok van guus en jose

• 02 Juni 2010 - 06:32

Leon:

Uit ervaring weet ik dat je een geweldige reis tegenmoet gaat.
    Maak elke dag wat aantekeningen zodat je de reis makkelijker kunt recontrueren. Is ook een makkelijke leidraad als je alle foto's straks gaat bekijken.
    Geniet....geniet...en geniet want het land en de mensen zijn zo aardig.

• 02 Juni 2010 - 07:04

Wynand En Mia:

Goede reis, veel plezier en dit is een goede voorbereiding op het 24 uur samenzijn. We zien jullie na de vakantie. En wat Leon ook al zegt: Dit is genieten!

• 02 Juni 2010 - 08:00

Hetty Curvers:

Jose en Guus een hele fijne vakantie, vooral genieten en ik ben heel benieuwd naar de reisverhalen

• 02 Juni 2010 - 17:48

Cary En Dick:

Superrrr, geniet met volle teugen. Een geweldige vakantie gewenst, als jullie af en toe laten weten waar jullie zitten zullen we jullie op de kaarten volgen. Liefs van ons.

• 02 Juni 2010 - 19:06

Fred En Jozé:

Wij wensen jullie een heel fijne vakantie toe in dit prachtige land met de oh zo vriendelijke mensen, niet voor niets het land van de glimlach genoemd.
    Geniet van de reis, we zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    liefs
    Fred en Jozé

• 04 Juni 2010 - 05:18

Linda&Martijn:

Lieve pap en mam,
    Heel veel plezier!!! ik ben zo benieuwd hoe jullie het gaan hebben.
    Hele fijne reis en een dikke XXXXX

• 05 Juni 2010 - 09:29

Carry:

Hallo jullie, fijn dat jullie veilig en wel daar zijn.
    En.... nu die knop om in jullie hoofd, alles wat je hier ziet en wat totaal anders is... dat hoort bij jullie vakantieland. Liefs van ons.xx Dick en carry

• 05 Juni 2010 - 12:28

Zus Severins:

Nergens aan denken ,alleen maar genieten ,
    knufvan zus

• 05 Juni 2010 - 12:39

Fred Joze:

was het eten in het hoogste hotel nog steeds zo lekker??. Geniet er van. En laat de drukte maar gewoon op jullie afkomen.
    groetjes
    Joze en Fred

• 05 Juni 2010 - 22:31

Wilma:

verhuug me op de verhalen als jullie er weer zijn wens jullie verder een fijne en indrukwekkende vakantie toe. groetjes en tot vervolgens

• 06 Juni 2010 - 07:01

Frans:

hallo vakantie genieters
    lees dat jullie goed weer hebben dus bruin worden en schweten!!!
    zal jullie eventuele reis verslagen volgen van mijn koelere lokatie en wens jullie nog veel vakantie plezier.
    gr.frenske

• 06 Juni 2010 - 08:17

Wim/monique:

nu gaat het grote avontuur beginnen geniet van alles wat jullie gaan mee maken , wij volgen jullie op de voet.

• 06 Juni 2010 - 13:10

Martijn:

Wat zal het allemaal overweldigend zijn, die eerste dagen in een totaal nieuwe omgeving! Ik hoop dat jullie alles absorberen en met plezier en verwondering beleven! Wij blijven hier meelezen...nu weer vanuit Nederland :-)

Verslag uit: Nederland, Munstergeleen

Speedboot

18 Juni 2010

aan het strand
Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19905