Laatste dagen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

22 Juni 2010 | Thailand, Phuket

Hoi beste allemaal,

Gisteren kwamen we in de stromende regen aan in Phuket.Ons hotel is heel mooi, alleen jammer van de regen. Toch vanmorgen nog lekker kunnen genieten van de zee het heerlijke zwembad met uitzicht op zee en lekkere ligstoelen. Alleen s'middags begon het helaas weer te regenen, maar het blijft warm en zo verbranden we tenminste ook niet!In Phuket zitten we aan Patong Beach, zeer toeristisch en een echte kermis... (vooral s'avonds), maar toch gezellig.
Donderdag vertrekken we om half 8 s'avonds uit ons hotel en om half 11 gaat het vliegtuig naar Bangkok. S'nachts om half 3 vliegen we vanuit Bangkok naar Amsterdam, hier zijn we dan om 10 over 9 nederlandse tijd (5 uur tijdsverschil!).
We hopen dat morgen de zon weer schijnt, maar anders blijven we ook wel genieten.

Groetjes en nogmaals bedankt voor al jullie lieve, leuke berichten!

Liefs Guus en Jose en tot thuis.
Sawhadee kaa(krab)!!! Daaaag!

• 22 Juni 2010 - 12:06

Zus Severins:

Geniet de laatste dagen nog .

• 22 Juni 2010 - 13:12

Riet Cox:

Hoi José en Guus,
    Het zit er dus bijna op,nog twee dagen relaxen.Nederland zal jullie met een stralende zon verwelkomen.Namens Martin en mij wens ik jullie een goede terugreis.
    liefs,
    Riet.

• 22 Juni 2010 - 13:41

Carry:

geniet nog maar van jullie laatste dagen en... wen ier wen heem zit sjient hee og de zon.
    Een mooie en rustige thuisvlucht, een lieve knuffel van ons Dick en Carry

• 22 Juni 2010 - 14:19

Leon:

Geniet nog ff want helaas het binnenkort alleen nog maar herinnering..........
    Loop ook ons - tegen de avond - eens door de volkswijken achter het strandweg. Ook dan zie je waar Thailand berucht om is. Loop wel met zijn tweeen want Guus alleen is "wild" voor de jaagsters.
    Tot binnenkort.

• 22 Juni 2010 - 15:13

Joze En Fred:

Nog even en dan is jullie Thailandavontuur voorbij. Geniet nog van de laatste zon, de geuren en kleuren van dit mooie land.
    Zijn benieuwd naar jullie verhalen. Goede reis terug. gr.
    Jozé en Fred

• 22 Juni 2010 - 15:16

Frans:

zo te zien is de tijd voor acie voorbij.
    nu nog een beetje uit rusten,en dan good noa hoes.
    groetjes frans

• 22 Juni 2010 - 19:40

Wilma:

ha jullie twee ,het zit er bijna op dus nog even genieten van alles ,wens jullie een goede thuis reis .
    zal wel jullie mailtjes en verhalen van daar missen .groetjes van wilma

• 22 Juni 2010 - 19:48

Linda & Martijn:

Goed om te horen dat jullie ook van regen de voordelen zien en we hopen dat het de komende dagen toch lekker droog en zonig is. We zijn zoooooo benieuwd naar jullie verhalen en verheugen ons er op om jullie weer te zien. Als jullie aankomen is het hier ook mooi en warm, dus daar kunnen jullie je ook op verheugen.
    Hele goede terugreis, maar eerst nog even lekker uitrusten en genieten! Tot snel, liefs linda & martijn

Verslag uit: Thailand, Phuket

Speedboot

18 Juni 2010

aan het strand
Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19926