Speedboot - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Speedboot - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

20 Juni 2010 | Thailand, Krabi

Daar zijn we weer!Net terug van een geweldige boottocht. Met een speedboot scheurden we over het water en stopten bij 4 eilanden van de PhiPhi eilanden in de Amandanzee.Geweldig mooi, we hebben gesnorkeld bij een koraalrif! Schitterend mooi, wat je allemaal ziet onder water. Zie ook onze foto: op een onbewoond eiland!!
Gisteren met een groot deel van de groep voetbal gekeken , wat waren we weer goed hé, alweer gewonnen.
Vanavond hebben we afscheidsdiner van onze reisleiders en morgen reizen we via het James Bond eiland naar ons laatste hotel in Thailand in Pukhet, nog eventjes relaxen!We proberen ook nog 2 foto's te plaatsen.

Veel groetjes en tot volgende keer,
Guus en Jose

• 20 Juni 2010 - 08:54

Riet Cox:

Hoi José en Guus,
    Wat 'n mooie foto's zeg!!
    Toch altijd het meest schitterend zijn natuurfoto's vind ik.De schakering van kleuren in lucht en water, om stil van te worden.
    En op de speed-boot enorm genoten. Dat doet me deugd om te lezen.
    Wat een avonturen. Geniet nog een paar dagen.
    Liefs,
    Riet.

• 20 Juni 2010 - 12:52

Caspar:

Zo ondanks dat jullie nog naar de James Bond eilanden gaan klinkt het allemaal al we als James Bond...speedboten, mooie eilanden, snorkelen, mooi strand...mis alleen nog de wodka martini..:))

• 20 Juni 2010 - 16:28

Zus:

wat een avonturen
    Geniet nog een paar dagen .Het weer is hier koud .Niet meer leuk .
    De foto;s zijn geweldig
    liefs zus

• 20 Juni 2010 - 16:28

Zus:

wat een avonturen
    Geniet nog een paar dagen .Het weer is hier koud .Niet meer leuk .
    De foto;s zijn geweldig
    liefs zus

• 20 Juni 2010 - 17:20

Wilma:

ha jullie twee
    zo te lezen zijn het weer heel nieuwe ervaringen en ontdekkingen waarvan jullie mogen genieten.de fotos zijn prachtig en ik verheug me als jullie thuis zijn op de rest,maar zover is het nog niet nog een bijna volle week tegaan en daarom geniet van alles wat jullie nog mogen tegekomen groetjes en een knuffel

Verslag uit: Thailand, Krabi

20 Juni 2010

18 Juni 2010

aan het strand
Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19892