Weer thuis - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

25 Juni 2010 | Nederland, Munstergeleen

Hoi lieve mensen allemaal,

We zijn weer gezond en wel thuis. Natuurlijk een beetje moe na de lange vliegreis, maar héél voldaan. Net nog even naar alle berichtjes gekeken en we willen jullie nogmaals bedanken voor al jullie leuke reacties! We namen er nog ene op jullie tijdens ons laatste etentje in ons laatste hotel in Thailand. Zie foto's!
Hopelijk tot de volgende vakantie!

Veel groetjes,
Guus en José

• 25 Juni 2010 - 19:26

Zus:

Nou maar lekker uitrusten .
    Gelukkig zijn jullie goed aangekomen .
    IK zal je mails missen ,vond het heel leuk,Wij spreken ons gauw .liefs zus

• 25 Juni 2010 - 21:22

Wynand En Mia:

Welkom weer thuis, see you soon

• 26 Juni 2010 - 08:41

Martijn:

Welkom thuis! Wij komen volgend weekend verhalen luisteren en 18.376.432.498.347.398 foto's bekijken! :-)

Verslag uit: Nederland, Munstergeleen

Speedboot

18 Juni 2010

aan het strand
Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19902