Bijna naar China - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Bijna naar China - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Bijna naar China

Door: Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

02 Mei 2013 | Nederland, Munstergeleen

Hoi allemaal,

Hier nog een berichtje vanuit thuis.
Zaterdag vertrekken we om half 6 in de avond naar China.

We willen jullie even doorgeven dat we niet meer kunnen sms'en naar deze site en dus alleen afhankelijk zijn van internet om berichten door te geven.
Het zou dus goed kunnen dat er minder veslagen komen dan de vorige reizen, maar we doen ons best.

De site is ook veranderd: nu kun je alleen onze berichten lezen door links boven onze profielfoto reisverslagen, overzicht enz. aan te klikken.

We hopen dat we desondanks jullie geregeld op de hoogte kunnen houden,

Veel groetjes,

Guus en José.

• 03 Mei 2013 - 11:35

Zus:

Heel veel plezier ,liefs zus

• 05 Mei 2013 - 14:12

Carry:

Hi lieve vrienden, we hopen dat jullie een geweldige reis zullen hebben.We zijn heel benieuwd xx Dick en Carry

• 05 Mei 2013 - 14:25

Leon & Hetty:

Hallo Guus en Jose.
    Geniet van Peking. Ga met de metro en ontdek de stad, de gebouwen, de parken en vooral ook de aanwezigheid van (nog steeds) MAO. Vergeet ook niet te genieten (bv s'avonds bij het meertje nabij jullie hotel) van het heerlijke eten en de lekkere biertjes. Wij zien het allemaal weer voor ons...... GA ook vooral genieten van de wandeling op de muur. Op dag een van de wandeling ook "abzeilen" over het meertje !!!!!!
    Dus geniet.......!

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19894