Eerste dag:Peking - Reisverslag uit Peking, China van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Eerste dag:Peking - Reisverslag uit Peking, China van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Eerste dag:Peking

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

05 Mei 2013 | China, Peking

Hallo lieve allemaal,

We zijn goed aangekomen in Peking na een vlucht van bijna 9 uur.
Het is hier 6 uur later dan in Nederland.toen we aan kwamen was het hier 9 uur.
Vandaag gingen we wandelen, door het park en de Hutongs. Hutongs zijn de armere wijken van Peking .Onze reisleider erbij gelukkig, hij weet de weg. Mijn eerste indruk van Peking is: druk, smoggie, warm en natuurlijk heel veel Chinezen. Veel mensen op kleine laad brommertjes, die overal Kris kras door de straten scheuren en natuurlijk veel verkeer. In het mooie grote park waar we wandelden liepen ook heel veel Chinezen, zich te vermaken allen op hun eigen manier., maakten muziek en dans. Het eten vanmiddag was in n echt Chinees eenvoudig restaurant, samen met 8 man aan n ronde tafel en je moest samen eten van de borden en in je bakje schuiven met natuurlijk stokjes! Even wennen, maar zo doe je er wel lang over!

Morgen gaan we naar de verboden stad en het plein van de hemelse vrede.

Nu lekker slapen, want afgelopen nacht hebben we overgeslagen.

Veel groetjes,

Guus en José

• 05 Mei 2013 - 16:13

Joze En Fred:

Heel veel plezier. Wij vonden de hutong leuk. Verboden stad en plein van de Hemelse vrede zijn mooi.
    Hoop dat jullie ook in Mao"s mausoleum kunnen. Toen wij er waren wat t dicht.
    hartelijke groet,
    Joze en Fred

• 05 Mei 2013 - 18:14

Frans:

Hallo vakantie genieters,ben blij dat jullie goed zijn
    gearriveerd
    Geen tijd om uit te rusten van de vliegreis ,dus direct
    aan de slag.
    ben benieuwd naar andere reis verslagen.
    groetjes frans

• 05 Mei 2013 - 18:17

Zus :

Heel fijn dat jullie goed zijn aangekomen .geniet er lekker van .
    liefs zus

• 05 Mei 2013 - 19:14

Riet Cox:

Hoi Jose en Guus,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Een nacht overslaan lijkt mij wel pittig. Maar je wordt natuurlijk zo overladen met al die nieuwe indrukken, dat je de moeheid pas voelt als je op bed ligt. Goed voor de slanke lijn dat eten met stokjes, Haha, dat hebben jullie allebei niet nodig hoor.
    Geweldig dat we jullie weer kunnen volgen. Wij zijn alweer benieuwd naar het volgende verslag,
    Groetjes en liefs uit Helden,
    Riet en Martin.

• 05 Mei 2013 - 19:31

Carry:

fijn dat jullie ons op de hoogte houden. En we zijn blij dat jullie veilig aangekomen zijn. maar gek dat er veel chinezen zijn hahaha. Liefs van ons.

• 05 Mei 2013 - 20:25

Cassie:

Hoi Guus, en Jose,

Fijn dat jullie zijn aangekomen en natuurlijk een hele fijne vakantie!. ik vind het leuk om jullie verhalen te lezen, dus ho op ons op de hoogte!

gr cassie.

• 06 Mei 2013 - 12:33

Linda:

Lieve pap en mam,
    Wat een andere wereld! Hopelijk hebben jullie goed kunnen slapen om alle indrukken te verwerken en ruimte te creeren voor alles wat nog komt!
    Hele dikke kus, Linda.

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19888