Playa del Carmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Playa del Carmen - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Playa del Carmen

Door: Guus enJose

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

14 April 2015 | Mexico, Playa del Carmen

Hoi beste allemaal ,

Toch nog een berichtje. We toch zeker even laten weten dat we heel mooi gesnorkeld hebben bij n mooi wit bounty strand met palmbomen. We zagen supergrote zeeschildpadden, later nog naar n koraalrif gezwommen en prachtige gekleurde vissen gezien. Heel mooi! Ook nog n grote rog gezien vlak bij t strand.

S'avonds was t afscheidsetentje met onze groep. Het was een fijne gezellige club en onze reisleidster Heidi heeft onze reis heel goed begeleid en overal aangedacht.

Vandaag, maandag, hadden we n rustdag, heerlijk wat gelopen door t zeer toeristische, maar gezellige stadje. Later nog geluierd op t strand. Het is hier heerlijk warm, 29 graden ongeveer en door de lekkere wind kan je de warmte goed verdragen.

Morgen gaan we weer snorkelen. Eerst met t busje naar T strand van Akumal en daarna naar Yalku, waar ook veel gekleurde vissen tussen de rotsen zwemmen. Dit zou heel mooi zijn, we zullen zien.

Woensdagmorgen worden we om kwart voor 12 naar t vliegveld gebracht in Cancun en zullen hopelijk veilig landeni op Schiphol om ongeveer 9 uur s' morgens Nederlandse tijd op donderdag. Er is 7 uur tijdsverschil, in Nederland is het 7 uur later dan in hier in Mexico.

We vonden heel fijn dat jullie onze berichtjes hebben gelezen. Hartstikke bedankt voor de leuke en leve reacties!!!!

We hebben weer een geweldige vakantie gehad.

Tot thuis of eventueel ooit bij onze volgende reis!

Groetjes en liefs,

Guus en Jose

• 14 April 2015 - 07:24

Natasja En Stan:

Hallo Guus en Jose,

Geniet nog lekker van jullie laatste uren van jullie vakantie.
    Goede reis terug.

lieve groetjes van Natasja en Stan

• 14 April 2015 - 08:17

Truus Looffen:

Zo te zien aan de prachtige verhalen hebben jullie een mooie vakantie gehad . Ik wens jullie nog een paar fijne dagen . En een goede terugreis ! Groetjes Truus Loffen

• 14 April 2015 - 10:39

Zus:

geniet nog van jullie laatste dagen ,en een goede terugreis ,ps dat snorkelen lijkt mij geweldig,

• 14 April 2015 - 20:16

Wilma+frans:

hallo jose+guus
    Wens jullie nog een fijne vakantie dag (dagen)in mexico,en een
    goede reis terug.

groetjes wilma +frans

• 16 April 2015 - 07:18

Joze En Fred:

Leuk om jullie verhalen te lezen.
    Welkom terug in Nederland.
    groetjes
    Joze en Fred

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19869