Vervolg - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Vervolg - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Vervolg

Door: Jose en Guus

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

12 April 2015 | Mexico, Playa del Carmen

Tikal was geweldig, veel mooie tempels die in het oerwoud liggen.
De combinatie dieren (brulapen, neusbeertjes, vele vogels en slingerapen) en tempels oerwoud plus geluiden maakten het schitterend. Op mijn verjaardag zijn we om 3 uur opgestaan om met een gids in het donker door het oerwoud naar de hoogste tempel te lopen waar we het oerwoud zagen en hoorden ontwaken. Helaas geen zonsopkomst gezien maar toch heel mooi.
Daarna alles bezichticht en om 11 uur lagen we eindelijk in het zwembad waar m'n kleinzoon Bram nog voor me gezongen heeft. Contact met Linda lukte niet maar wel bedankt voor het lieve berichtje net zoals Kirsten. En verder natuurlijk iedereen voor de felicitaties en Frans houdt de vlaai nog tegoed. (Wilma ook).
Gisteren waren we in Bacalar via Belize.
In Bacalar hadden we een mooi hotel met uitzicht op het meer van de zeven kleuren.
Vanmorgen, zaterdag 11 april vertrokken we via Tulum naar Playa del Carmen.
In Tulum bezochten we de enigste Maya tempel met uitzicht op zee ook heel mooi.
Nu dus in Playa del Carmen waar we weer in de westerse omgeving, drukte zijn even wennen!!!
We blijven hier 4 nachten en vliegen woensdag terug en zijn donderdag de 16e april hopelijk om 9 uur op Schiphol.
Iedereen bedankt voor de leuke berichtjes en dit zal misschien ons laatste verslag zijn.

Groetjes en liefs,
Guus en Jose

• 13 April 2015 - 11:36

Agnès :

Beste Guus en José,
    Als ik jullie berichten lees liggen jullie waarschijnlijk lekker te relaxen aan het strand en uit te rusten van jullie reis in de jungle. Was erg leuk om jullie te volgen via de reisverslagen, maakt me ook wel nieuwsgierig naar deze landen. Rest mij nog om jullie fijne relaxfauteuils toe te wensen en een goede thuisreis✈️
    Lieve groet, Agnès en Wil

• 13 April 2015 - 15:44

Dick En Carry:

Wow, wat ben ik blij dat we in Nederland wonen. Wat een corrupte boel daar. Maar wel mooi dat jullie dit allemaal mochten meemaken. En wij konden alles meemaken doordat jullie zo mooi schreven. Soms hadden we t gevoel erbij te zijn.
    Dick en ik wensen jullie nog een paar fantastiche relaxdagen en een veilige en fijne thuisvlucht. Tot snel lieve vrienden xx Dick en Carry

• 13 April 2015 - 23:46

Bert En Gertie:

Guus, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Vast en zeker de meest memorabele van je leven. Wat was het een genoegen om jullie te volgen op dit fantastische, afwisselende avontuur. Die paar dagen rust heb je wel nodig denk ik om al die indrukken te verwerken. Heerlijk om op een ligbed onder een parasol met een glaasje in de hand alles rustig te laten bezinken. We wensen jullie nog een paar mooie dagen en een voorspoedige reis. Wat zal het fijn zijn om na al die tijd weer thuis te komen.
    Groetjes, Bert en Gertie.

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19875