Het lukt niet - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Het lukt niet - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Het lukt niet

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

10 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Helaas,het lukt ons in dit hotel niet om foto's te plaatsen.Het gaat niet op deze computer.
Verder is hotel helemaal prima en bedden waren tot nu toe nog overal niet te hard.
Katja, we hebben nog niet van een kraampje langs de weg gegeten, maar wie weet vanavond, want na de massage gaan we naar avondmarkt in Chiangmai, waar vast nog meer leuke spulletjes te koop zijn.
Kirsten, hier is geen smog meer en ook het landschap is wat heuvelachtiger.
Tamara en cas, geven jullie Bram ook een dikke knuffel van ons.
En Linda en Martijn, het zal wel zwaar vallen om weer te werken, denken we.

Nogmaals groetjes,
Doeiiii.
:SMS update:: 11 juni 2010 :
Hoi allemaal we zitten nu in de bus terug naar het hotel na the flight of the gibbon we vlogen als tarzan en jane door de jungle goed van ons he dit was een van de uitdagingen morgen de olifanten vanmorgen hebben we nog een fietstocht gehad langs de rijstvelden en de omgeving van chiangmai gtrs van ons

• 10 Juni 2010 - 10:42

Leon:

En wij maar ploeteren en zwoegen op het werk en jullie ........
    Denk erwel aan dat je behoorlijk moet afpingelen op de nightmarket van Changmai. Als je leuke dingen ziet moet je ook kopen want je weet nooit of je die leuke dingen ook verder tegen komt in Thailand.
    En verder geniet, geniet en geniet.
    Is Guus al een pak gaan passen !! Jose, zelf kun je ook iets laten maken !! ( en in verhouding zijn de kosten vrij laag in vergelijk met Nederland. Achteraf denken wij ...hadden we toch maar ......
    Dus maak die fout niet en koop, laat maken etc wat je tegenkomt en mooi vind.

• 10 Juni 2010 - 20:23

Wynand En Mia:

Beste mensen,
    We geloven niet wat we lezen en zien. Die foto's die zien we straks wel. Belangrijk is dat jullie een vakantie hebben om nooit te vergeten!!!!!
    Wat is er met Leon????? Hij zegt dat jullie geld moeten uitgeven. Wat is met deze jongen??????. Volgens ons moet ie snel naar de dokter.
    Nog een fijne tijd. See you soon.

• 10 Juni 2010 - 20:31

Linda&Martijn:

Lieve pap en mam, ja het werken valt zwaar, lange dagen. Maar goed, dat hoort erbij en de vakantie was het waard. Morgenavond vertrekken we tot zondag naar de ardennen met de biernzo club, dus dan gaat het vakantievieren weer verder (ha)! De roos van opa bloeit trouwens voor het eerst dit jaar: hij is schitterend en ruikt heerlijk. Er zitten maar liefst 4 rozen in!!

Klinkt goed dat eten daar! En: hoe was de massage?

XXXXXXXXXXXXXXXXX

• 10 Juni 2010 - 20:33

Wilma:

hoi jullie twee
    het doet me goed om te lezen dat jullie veel plezier hebben en zo genieten,bedenk dat je daar ook veel uurtjes heb voor moeten werken dus geniet en laat jullie maar goed verwennen groetjes en have funnnnnnnnn

• 11 Juni 2010 - 05:31

Fred En Joze:

Heel erg leuk om in Nedeland te volgen waar jullie nu zijn, komen weer allerlei herinneringen naar boven.
    De avondmarkt in Chiangmai is leuk he!
    gr
    Jozé en Fred

• 11 Juni 2010 - 12:42

Zus Severins:

Jullie blijven wel fit he .
    Leuk die tarzan en jane .ik zie jullie al vliegen .
    Geniet er nog van .liefs zus

• 11 Juni 2010 - 14:02

Riet Cox:

Wat durven jullie veel zeg,als Tarzan en Jane door de jungle vliegen.Wel een teken dat jullie nog jong zijn!! Ik hoop dat jullie geen buikpijn krijgen van het eten aan de kraampjes langs de weg.Ik vind het echt helemaal super als ik lees wat er allemaal ondernomen wordt. Dat is bepaald niet saai. iedere dag voor een nieuwe uitdaging staan.Net als de kinderen vrienden en familie zeg ik ook nog eens GENIET!!
    liefs,
    Riet en Martin.

• 12 Juni 2010 - 06:45

Wim / Monique:

zo te lezen gaat het goed aan die kant, jammer dat de lion king is afgelopen, anders hadden we jullie daarvoor opgegeven met al die ervaring die jullie hebben opgedaan,geniet maar lekker van alles wat jullie nog gaan beleven,hier aan deze kant is alles OK

• 12 Juni 2010 - 14:31

Jos En Thea:

Hoi Guus en José, ook hier vinden we jullie! Leuk om te lezen hoe jullie vakantie tot nu toe is. De rest horen en lezen we over twee weekjes weer als we elkaar weer zien. In ieder geval nog een hele fijne vakantie!
    groetjes, Jos en Thea

• 13 Juni 2010 - 21:00

Martijn:

Hoe was het op de olifanten???
    Wat een prachtige reis maken jullie! En wat zien en doen jullie ontzettend veel! De foto's komen nog wel, daar nemen we samen wel ruim de tijd voor als jullie terug zijn. Nu is het al geweldig om alles te lezen. Was de massage fijn? Maar euh...onderkleding aanhouden??!! :-)
    Heel veel plezier nog!
    Martijn