Panda's en thee - Reisverslag uit Xiahe, China van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Panda's en thee - Reisverslag uit Xiahe, China van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Panda's en thee

Door: Guus en Jose

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

21 Mei 2013 | China, Xiahe

Hoi allemaal,

Vandaag zijn naar het giant panda bereiding research centrum geweest. Het is een heel mooi park , waar veel panda beren leven en ook genoeg ruimte hebben.Pandaberen komen alleen in China voor, maar in het wild ben je wel een week bezig om ze te spotten. In dit park hebben ze genoeg ruimte en word er goed voor ze gezorgd, want ze zijn wel met uitsterving bedreigd. Momenteel zijn er nog maar ongeveer 1000 in de wereld.
Heel erg leuk om ze te zien en ze bewogen , knabbelenden op de bamboestokken.

S'middags weer met de taxi ( want hier kun je t beste met de taxi, heel goedkoop) naarheid Renminpark( peoples park).Groot park waar veel mensen allerlei leuke dingen doen, dansen, zingen schaken , je kan je oren laten schoonmaken door beroepsoorschoonmakers.Ook lekker thee gedronken in heel van de vele theehuizen, gezellig. Alweer n mooie dag en gelukkig lekker warm, helder weer.

Morgen overdag nog tijd tot 5.00u. Daarna naar t vliegveld en dan naar guilin en het volgende plaatsje yangshuo.

Veel groetjes en liefs,

Guus en José

• 22 Mei 2013 - 20:50

Zus :

geniet er lekker van ,alles is heel mooi.
    liefs zus

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19898