weer mislukt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu weer mislukt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

weer mislukt

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

12 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Jammer, het foto plaatsen isweer niet gelukt. Deze oude computer kon maximaal 4 MB uploaden en de fotos zijn groter. Volgende keer hopelijk beter.
Dag, dag,
:SMS update:: 13 juni 2010 :
Hoi,hoi,we rijden nu terug van t 3landenpunt bo venaan in t noorden.Hier grenzen laos,birma en thailand.Op de mekongrivier maakten we n boottocht en gingen aan land in laos,waar een groepje straatkinderen gelijk bij onze boot stonden te bedelen.Wat is dit toch ,hele kleine kinderen die dit moeten doen. We zijn n half uur in laos geweest.Eerder deze dag bezochten we t paleis op de doitungberg,daarna naar 2 bergstammen. Deze mensen leven nog erg primitief.

:SMS update:: 13 juni 2010 :
Ongelooflijk!We komen nu aan bij ons mooie resort en nemen nog n duik na n mooie lange reisdag!Groetjes van ons en tot t volgende bericht.

:SMS update:: 14 juni 2010 :
Hallo daar zijn we weer.Allemaal al klaar voor de wedstrijd vanavond (middag)? Wij kunnen om half 7 vanavond kijken!Nu rijden we naar sukathoi waar we weer in n resort met huisjes gaan slapen.We zijn onderweg nog naar n hele mooie witte vrij nieuwe tempel gegaan en veel gereden donr mooie omgeving.Hopen straks nog te kunnen zwemmen, t is heet hier 35grd.Veel voetbalplezier! Groetjes guus en jose

• 12 Juni 2010 - 15:08

Zus Severins:

De foto;s zie ik later wel .
    Dit vind ik ook heel leuk .
    Kijk er iedere dag naar uit .gr zus

• 13 Juni 2010 - 14:20

Zus Severins:

Ja als ik het zo lees ,is het ongelooflijk .
    Geniet er nog 12 dagen van liefs zus.

• 13 Juni 2010 - 15:08

Wynand :

Jose Guus,

Probeer de foto's door te sturen met internetkwaliteit (lage kwaliteit) . vraagt niet zoveel geheugen

• 13 Juni 2010 - 18:37

Riet Cox:

Hoi José en Guus

Wat zijn de verschillen groot.Voor hun is het heel gewoon dat die kleine ukkepukken moeten bedelen. Voor ons is dat best wel heftig en confronterend.Hun zijn niet anders gewend,helaas zou ik willen zeggen.Het is natuurlijk zalig als je bij terugkomst op je mooie verblijf nog even lekker een duik kunt nemen,na een spannende reisdag.
    groetjes en liefs,
    Riet.

• 14 Juni 2010 - 08:12

Riet Cox:

Voor vanavond veel kijkplezier.
    Maar eerst weer een avontuurlijke dag beleven.Lekker temperatuurtje 35grd.
    Wij hadden dat op Curacao ook. Met een briesje wind kan dat heel aangenaam zijn.
    Tot de volgende mail.

Liefs,
    Riet.

• 14 Juni 2010 - 09:16

Zus Severins:

jullie ook veel voetbal plezier .
    Jullie zullen wel lekker bruin zijn he .
    geniet -geniet .

Speedboot

18 Juni 2010

aan het strand
Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19924