Gelukt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Gelukt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Gelukt

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

14 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Eindelijk is het gelukt om weer foto's te plaatsen.
We hebben er 5 opgezet maar zagen dat de eerste 2 weer weg zijn helaas!
We zijn nu in Sokhatoi en morgen vroeg vertrekken we weer om 6.30 naar de River Kwai.Het voetballen is net afgelopen Hoi Hoi 2-0.
Groetjes van ons en tot de volgende keer.
Jose en Guus
:SMS update:: 16 juni 2010 :
Dag allemaal,even nog n berichtje uit kanchanaburi bij river kwai.Gisteren zagen we de erebegraafplaats,museum en de beroemde brug.Ook reden over de beruchte spoorlijn 5 haltes in de oude trein.Vandaag bezochten we de helfirepas,waar krijgsgevangenen in wo2 onder verschrikkelijk onmenselijke omstandheden in het oerwoud handmatig n spoorlijn tussen birma en thailand moesten kappen.Heel indrukwekkend!Morgen naar hua hin langs n drijvende markt. Warme grtjes

:SMS update:: 18 juni 2010 :
Hallo beste allemaal,we rijden nu naar chumpon aan kust v d thaise golf met n hotel direct aan t strand. Lekker!Eergisteren spontaan op thais feestje geweest(lachen) en n slang gevonden op kamer bij meisje uit bus. Gisteren naar de drijvende markt met boot door kanalen, ook n apentempel in grot gezien.Gerelaxt,in zee geweest,geshopt en geslapen in mooi hotel in hua hin.We rijden zodadelijk langs ananasplantages.Genieten van alles. liefs grt v ons

• 14 Juni 2010 - 15:04

Leon:

Ik zie toch weer hele bekende omgevingen. Tja hoe zou dat komen !!! Jose, hoe vond je het als de olifant omlaag liep? Vond je het dan niet hoog?
    Zou zo met jullie willen ruilen.
    Tot binnenkort en maak maar veel foto's (en koop maar genoeg!! want de kans dat je er twee keer kort achter elkaar komt is helaas niet zo groot, dus inslaan ....).

• 14 Juni 2010 - 16:14

Zus:

Ja ik heb de foto;s ont vangen
    heel mooi .

groetjes

• 14 Juni 2010 - 18:14

Joze En Fred:

Leuke foto's!!!
    Jullie hebben al veel gezien.
    groetjes
    Jozé en Fred

• 14 Juni 2010 - 18:19

Riet Cox:

Hééééj, wat mooi de foto's!Fijn dat het nu wel gelukt is.
    Wat leuk dat jullie de voetbalwedstrijd ook gezien hebben.
    Liefs,
    Riet.

• 16 Juni 2010 - 12:46

Carry:

Hoe meer ik lees, hoe meer ik ook deze reis wil gaan maken. Het is allemaal zooooo geweldig he.
    Met hoevelen zijn jullie eigenijk in de bus. Enne.... hoe vroeg moeten jullie er wel uit iedere dag?
    Liefs van ons xx Carry

• 16 Juni 2010 - 14:43

Dick:

Wat fantastisch hetgeen jullie meemaken, indrukwekkend het allemaal te lezen en te zien op de foto's. Geniet maar lekker.

• 16 Juni 2010 - 15:11

Riet Cox:

Er zal best wat door je heen gaan als je in de
    Helfirepas staat.Ik heb er wel eens filmbeelden van gezien en er ook over gelezen. Dat was echt de hel.
    En morgen naar een drijvende markt, dat is natuurlijk weer heel apart en gezellig.Wat een afwisseling in het programma.Ik ben benieuwd of je iets gaat kopen.
    Fijn weer iets van jullie te vernemen.
    Liefs,
    Riet.

• 16 Juni 2010 - 18:15

Zus:

Wat een afwisseling in dit programma ,Heel mooi
    Wel vroeg op s;morgens he .
    De foto;s zijn ook heel mooi .nog veel plezier .liefs zus

• 16 Juni 2010 - 20:33

Wilma:

hallo jullie twee
    zo te lezen beleven en zien jullie ontzettend veel,en het doet me goed dat jullie er zo van genieten en onder de indruk van zijn.
    ik kan me voorstellen dat het allemaal mooi en indrukwekkend is en door jullie verslag beleef ik het ook een beetje(inleven)ik wens jullie nog mooie dagen en kijk uit naar het volgende verslag groetjes

• 18 Juni 2010 - 08:05

Linda:

Klinkt goed! Spontaan feestjes bijwonen, relaxen op het strand, boottocht maken, ananasplantages.......hetlijkt wel een droom!! Heerlijk en fantastisch dat jullie dit mogen meemaken. Hele dikke X!

• 18 Juni 2010 - 09:12

Zus:

Van die slang vond ik maar niets ,ik zou iedere avond mijn bed onderste boven halen .
    De rest is allemaal geweldig .geniet nog een paar dagen .liefs zus

• 20 Juni 2010 - 10:30

Martijn:

Ach ja, bij jullie reisgenoten een slang op de hotelkamer, wij vonden gisteren een lange vieze worm in de Zeewolf die we net bij de Albert Heijn hadden gekocht. Het is ook nergens meer veilig :-)