olifanten enzo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu olifanten enzo - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

olifanten enzo

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

12 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi beste allemaal,

Vandaag zijn we aangekomen in Chiangrai in een nogal luxe soort van center parcs. Heel mooi!
Vandaag was weer spectaculair, we hebben op olifanten gezeten!! Geweldig!Een uur lang geschommeld door water en bos en Jose zelf ook op de blote rug van een olifantje.
Daarna nog op een vlot over de rivier en op een oude ossenkar met 2 ossen ervoor.
De massage van eergisteren was heeeeerlijk! 2 uur lang op drukpunten geduwd! We waren helemaal onderhanden genomen.
Nu proberen we weer foto s te plaatsen en zien wel of t lukt. Leon, we hebben geen pak gekocht, want er hangen nog 2 vrij nieuwe in de kast.

Groetjes en tot het volgende berichtje, daaaaag
Guus en jose

• 12 Juni 2010 - 14:57

Zus Severins:

geweldig he ,die olifanten.had je geen pijn aan je k.
    Dit is toch allemaal geweldig he .Dit vergeet je nooit meer .
    liefs zus

• 12 Juni 2010 - 15:42

Wilma:

hoi jose guus
    zo te lezen krijgen jullie niet alleen masage van de lokale bevolking maar ook van hetgeen jullie ondernemen.laat jullie maar goed verwennen en geniet van alles zodat wij als jullie weer thuis zijn mee kunnen genieten van alles waar jullie dan van stralen als erover wordt vertelt en bekeken(fotos)groetjes

• 12 Juni 2010 - 16:52

Carry:

Goh en ik dacht dat ik al wat had meegemaakt in India en ZuidAfrika. Maar jullie doen toch ook van alles he?
    Geniet er maar van. Hebben jullie gen last van die onrusten?Fijn week-end xx Dck en Carry

• 12 Juni 2010 - 18:41

Riet Cox:

Hallo avonturiers,
    Ik ben toch bang dat jullie straks hier in ons Nederland niet meer kunnen wennen.Wat een belevenissen! En dan die drukpuntenmassage van 2uur, dat wordt echt afkicken hoor.Fantastisch dat jullie dit alles met zoveel plezier mogen ervaren.En alweer dezelfde wens: genieten en nog eens genieten!!
    liefs,

Speedboot

18 Juni 2010

aan het strand
Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19887