Op naar Zuid-Afrika! - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Op naar Zuid-Afrika! - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Op naar Zuid-Afrika!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

15 Oktober 2011 | Nederland, Munstergeleen

Lieve familie en vrienden,

Nog 10 dagen en dan is het zover: ons vertrek naar Zuid-Afrika.
We gaan een rondreis maken ( de wereld in een land) van Johannesburg naar Kaapstad met OAD reizen.
We vinden het leuk om jullie weer een beetje te laten meereizen via onze berichtjes van "GuusJosewaarbenjij.nu."
Wij sturen sms'jes naar die site en jullie krijgen dan via hun een mailtje dat er weer een reisverslagje van ons is.
We hopen dat jullie het leuk vinden om regelmatig iets te horen van onze belevenissen.
Voordat we vertrekken komt er eerst nog een testberichtje (smsje).

Veel groetjes en liefs van Guus en Jose

• 15 Oktober 2011 - 18:40

Zus:

hele fijne vakantie .
    kijk heel goed uit .Ik kijk naar jullie berichtjes uit .
    liefs zus

• 16 Oktober 2011 - 08:29

Carry:

Goh Guus en José.
    We zijn heel erg benieuwd hoe jullie deze reis gaan ervaren. Voor ons was hij super.
    Heel veel plezier en een lieve knuffel van ons. We kijken uit naar jullie ervaringen.

• 16 Oktober 2011 - 08:42

Martijn:

Leuk dat jullie ons weer gaan laten meegenieten...wij zien er naar uit jullie belevenissen te volgen!
    Groetjes uit Nijmegen,
    Linda & Martijn
    Wende & Nienke

• 16 Oktober 2011 - 14:46

Jozé En Fred:

Leuk!!!!
    We zullen jullie volgen.
    Zijn nu al benieuwd naar jullie verslag.
    Fijne reis
    groetjes
    Jozé en Fred

• 17 Oktober 2011 - 06:12

Leon & Hetty:

Maak er een mooie reis van. Graag ook een mooi reisverslag want dan gaat Hetty "zeker om". Ze denkt er nu al eens voorzichtig aan maar met een klein duwje van jullie in haar rug doen jullie me (ook) een groot plezier en kan ik die kant van de wereld ook eens gaan zien. Ik elk geval heel vééééél plezier en wil wel foto's zien van de "big five".

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19906