Kaapstad rondtoer en Tafelberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Kaapstad rondtoer en Tafelberg - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Kaapstad rondtoer en Tafelberg

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

10 November 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi lieve mensen allemaal,

Vandaag zijn we op Tafelberg geweest!
Met zo'n open bus maakten wee een rondtoer door Kaapstad. We konden bovenop en konden veel zien. Bij de Tafelberg uitgestapt en stond er stond een rij van een dik uur. Toch maar aangesloten, want als er zicht moet je niet wachten, want morgen morgen hangt hij misschien weer in de wolken, zeggen ze.
De kabelbaan was snel boven en het was meteen wel 10 graden kouder.Een winterjas en handschoenen zouden niet overbodig zijn geweest, ik bevroor!
Maar het uitzicht was adembenemend en zeker de kou waard!De berg is breed en lang en je er best lang en goed wandelen en op verschillende plekken mooie uitzichten over Kaapstad en omgeving zien.Heel mooi!
Af en toe was t zicht minder en zaten we in n grijze wolk,maar die trok ook weer snel voorbij. Na warme koffie gingen we na 2 uurtjes naar beneden. Met de bustour weer verder langs de prachtige kust, zonnig en blauwe lucht. Bij camp Bay uitgestapt en aan strand de hoge golven bewonderd.Op camp Bay zijn veel beroemde fotomodellen en artisten gespot!

Daarna naar Waterfront, waar we geshopt, gegeten en op terrasje zaten met live afrika muziek.

En dan nu alvast een hiep, hiep, hoera voor onze kleine Bram die morgen 11 november 2 jaar wordt!!!!
Hiep, hiep, hoeraaaa!!!!!
Proficiat van opa en oma en een dikke kus!!!

Groetjes van Guus en Jose

• 11 November 2011 - 11:05

Zus Severins:

geweldig
    maar zal wel koud zijn geweest .
    en nog gefeliciteerd met kleine bram
    liefs zus

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19953