Laatste dag en Robbeneiland - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Laatste dag en Robbeneiland - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Laatste dag en Robbeneiland

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

12 November 2011 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo beste allemaal,

Gisteren hebben we in centrum van kaapstad rondgelopen. Daar was t een enorme drukte,de mensen gaan hier net als bij ons op vrijdag shoppen.De green market bezocht met al zijn leuke kraampjes en nog naar Companies Garden gelopen. De is een hele mooie botanische tuin, waar ook verschillende mooie gebouwen in de buurt staan.
Kaapstad is echt enorm groot!Allen s'avonds na 6 uur zie niemand meer op straat, want alle mensen zijn naar huis en blijven binnen. Dit ivm met criminaliteit, alhoewel je wel overal bewaking ziet. Het schijnt dat je gemakkelijk overvallen kunt worden. Dus als we s'avonds terug gaan vanuit het waterfront moeten we echt n taxi pakken, lopen is niet verstandig zeggen ze.
Het was stralend weer vandaag. Bij t waterfront hebben we ook nog heerlijk rondgelopen.
Vandaag gaan we nog naar Robbeneiland, het eiland waar Nelson Mandela 20 jaar in gevangenschap heeft gezeten.

Vannacht om 12.20u. vliegen we weer terug naar huis en komen om 11.00u aan in Schiphol.

Het was een geweldige vakantie, maar t is ook weer goed om naar huis te gaan!

Ook nog bedankt voor jullie aandacht en leuke reacties!!Harstikke leuk!

Groetjes Guus en Jose

• 12 November 2011 - 08:40

Dick En Carry:

Hi lieverds,
    wij wensen jullie een veilige thuisvlucht waar jullie Bram als eerste zullen ontmoeten heb ik gelezen.
    Hopelijk toto snel zodat we jullie ook weer kunnen zien xx Dick en Carry

• 12 November 2011 - 10:48

Agnes:

Goede vlucht en gezellige thuiskomst!

• 12 November 2011 - 14:01

Riet En Martin:

Nog effekes en jullie geweldige reis zit er weer op. We wensen jullie een behouden terugreis en tot gauw in NL.

• 12 November 2011 - 14:34

Zusseverins:

Dit lijkt mij een van de mooiste dagen .

verder een goeie reis terug
    liefs zus

• 13 November 2011 - 08:35

Fred En Jozé:

Genoten van jullie verhalen, willen ze graag een keer live horen.
    Gr

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19888