Het is bijna zover..... - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Het is bijna zover..... - Reisverslag uit Munstergeleen, Nederland van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover.....

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

24 Oktober 2011 | Nederland, Munstergeleen

Hallo allemaal,

De koffers zijn gepakt en we zijn gereed voor vertrek!
Onze eerste tussenstop is Utrecht, waar we bij Tamara blijven overnachten. Morgenvroeg worden we naar Schiphol gebracht door Caspar en Bram en gaat de verre reis beginnen! Het KLM vliegtuig vertrekt om 10.25u en we vliegen bijna 11 uur.

Het volgende berichtje van ons komt uit Zuid-Afrika.

Groetjes Guus en José
:SMS update:: 25 oktober 2011 :
Hoi allemaal we zijn veilig in johannesburg geland groetjes jose en guus

• 24 Oktober 2011 - 12:58

Zus Severins:

Ik wens jullie een hele fijne reis .
    liefs zus

• 24 Oktober 2011 - 17:29

Riet En Martin Cox:

Lieve José en Guus, vanuit Helden wensen wij jullie een goede reis en een boeiend verblijf in Zuid-Afrika.
    Wij kijken al uit naar jullie verslagjes. Veel groetjes en liefs , ook aan Tamara Casper en Bram,
    Riet en Martin.

• 26 Oktober 2011 - 06:09

Agnes:

Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.
    liefs Agnes

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19948