Panoramaroute en de Blyde River Canyon - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Panoramaroute en de Blyde River Canyon - Reisverslag uit Hazyview, Zuid-Afrika van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Panoramaroute en de Blyde River Canyon

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

27 Oktober 2011 | Zuid-Afrika, Hazyview

Hallo allemaal,

Vandaag reden we via een mooie panoramaroute langs schitterende plekjes. Onderweg kwam er nog een trein langs met een echte zwart rijder: Hij hing/stond tussen twee wagons in en kon zo gratis mee!
We reden langs mooi glooiend landschap, wat steeds hoger werd. Na enkele stops en n mooie plek om koffie te drinken kwamen we bij de Blyde Rivier Canyon met zijn drie rondavels.
Schitterend en indrukwekkend om te zien!Deze zou lijken op de grand Canyon in Amerika.
Ook daar gepauzeerd en nog gewandeld naar schitterende uitzichtpunten. Ook gingen we naar de samenkomst van de blijde rivier en de treur rivier. Deze was heel rotsachtig en de riviertjes stroomden onderlangs door en rotsen waren prachtig uitgesleten en gevormd. Ook weer schitterend!!
Na weer een stukje rijden weer n prachtig uitzichtpunt:Gods window.

We zijn nu in Hazyview in een hotel dichtbij park.
Nu valt de stroom en alle licht hieruit ivm met onweer. Morgen vroeg op pad:half 6 met jeeps naar het Krugerpark. Op zoek naar de big five. Spannend!

Groetjes Guus en Jose

• 28 Oktober 2011 - 06:44

Joze En Fred:

Geniet er van.
    Hoop dat jullie the Big 5 zullen zien.
    gr
    Jozé en Fred

• 28 Oktober 2011 - 07:19

Linda:

Wat een verhalen zeg.............het lijkt me geweldig (spannend) allemaal!
    Wij vertekken zo naar Munstergeleen voor ons weekendje weg. Tot gauw!

• 28 Oktober 2011 - 12:34

Dominique:

Hallo Guus en Jose,

Zo ver weg maar toch dichtbij door de leuke mails/reisverslagen! Wat fijn dat jullie zo genieten! Het is nou vrijdagmiddag en jullie dochter en schoonzoon zijn net gearriveerd(uurtje geleden), zag ze toevallig omdat ik van werk thuis kwam. Nou blijf genieten! Veel groetjes van Gerard, Saskia en ik zelf

• 28 Oktober 2011 - 15:04

Vanessa:

Hoi Guus en Jose,
    Ik haak nu pas in, maar wil jullie toch nog een hele fijne reis wensen. De eerste dagen zijn al indrukwekkend en actief zo te lezen, Ik ben benieuwd wat er nog meer van avonturen komen...... groetjes uit Curacao!

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19959