Leeuwen en luipaard, addopark - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Guus en Jose - WaarBenJij.nu Leeuwen en luipaard, addopark - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Guus en Jose - WaarBenJij.nu

Leeuwen en luipaard, addopark

Door: José

Blijf op de hoogte en volg Guus en Jose

03 November 2011 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Hoi lieve allemaal,
Hartstikke bedankt voor alle lieve berichtjes.Vandaag was ook alweer n mooie dag. Onderweg naar Port Elizabeth was onze koffiepauze bij een farm waar ze jonge luipaarden en leeuwen verzorgen die later in een natuurreservaatuitgezet worden. Er waren 2 jonge leeuwtjes die we gewoon geaaid hebben! Ook was er een 4 jaar oude luipaard en ook die hebben we over de kop geaaid.Goed he!

Daarna naar het addopark voor safari van 2 uur. We zagen n kudde olifanten ( 85 stuks)die zich lekker aan het baden waren en aan t stoeien!
Geweldig om dit zo in de vrije natuur te zien!Sommige olifanten stonde op maar 7/10 meter afstand!
Ook zagen we nog goedoes, leeuwen en veel meer mooie dieren.

Nu zijn we in Port Elizabeth. heerlijk wat op tijd en op het strand wat uitgewaaid en Guus kon genieten van zijn Castel biertje.
We hebben net n paar foto's geplaatst, maar nog niet alles wat we wilden.Hij doet het niet zo goed.

Groetejes en tot de volgende keer, hopelijk meer.

Guus en Jose

• 03 November 2011 - 19:24

Zus:

geweldig die foto;s .
    en die leeuwtjes mooi he .
    geniet er nog lekker van .liefs zus

• 05 November 2011 - 10:00

Dick En Carry:

He jongens, zitten alle vingers er nog aan? Morgen naar stormsriver, ook Carry en ik hebben over de hangbruggen gelopen, super he. Nou nog heel veel plezier en niet teveel Castel zoepe. Liefs van ons

Guus en Jose

Lieve kinderen, familie en vrienden, Onze vierde verre reis komt in zicht. Op naar de Maya route! We vertrekken op 23 maart om een rondreis te maken van Mexico naar Guatemala, Honduras, Belize en weer terug naar Mexico. We gaan met een groep van 20 personen. Op 16 april vliegen we weer naar huis. Als jullie ons reis willen volgen vinden wij dat hartstikke leuk! We hebben er weer veel zin in. Veel groetjes, Guus en José.

Actief sinds 01 Mei 2010
Totaal aantal bezoekers 19955